Koniec z długimi i męczącymi spotkaniami

Technologie komunikacji zintegrowanej poprawiają wydajność pracowników, umożliwiając organizację spotkań w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie

 

Wideokonferencje & Unified Communications

Wdrażane przez inżynierów Atende systemy Unified Communications, jak telefonia IP czy Cisco WebEx, pomagają osiągać lepsze wyniki biznesowe.

Likwidują wszelkie granice w komunikacji przy użyciu dowolnych urządzeń i w każdym miejscu, od poręcznego telefonu po system wideokonferencyjny w gabinecie zarządu. Osoby w zespołach mogą w końcu współpracować kiedy chcą i gdzie chcą.

Cechy

  • interaktywne spotkania w czasie rzeczywistym i doskonały obraz w jakości HD
  • przestrzeń online do przechowywania plików oraz informacji, w tym nagrania spotkań
  • spotkania przez dowolne urządzenia, w tym przez urządzenia mobilne
  • ochrona wcześniejszych inwestycji oraz integracja z istniejącym oprogramowaniem (np. Microsoft Office)
  • bezpieczeństwo danych, niezawodny dostęp z każdego miejsca i brak zakłóceń

Korzyści z Unified Communication

  • ograniczenie kosztów działania firmy, dzięki rozwiązaniu w modelu Software as a Service, w tym kosztów: podróży, inwestycyjnych, sprzętu, licencji i utrzymania, czy uruchomienia usługi
  • poprawa wydajności pracowników dzięki spotkaniom w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie
  • usprawnienie procesów biznesowych i wsparcie rozwoju firmy

Cisco Spark

Atende poleca nowe rozwiązanie Cisco Spark, rewolucjonizujące pracę zespołową. Aplikacja daje użytkownikom wrażenie przebywania w jednym pomieszczeniu. Poprzez prostą, bezpieczną, a jednocześnie kompleksową platformę współpracy, ułatwia skuteczne wykonywanie zadań w dowolnym czasie i miejscu na świecie. Rozwiązanie umożliwia m.in. przesyłanie indywidualnych i zbiorowych wiadomości błyskawicznych, organizację audio, wideo oraz internetowych konferencji, i realizację połączeń głosowych oraz wideo. 

 

Zdjęcie

Cisco WebEx

Renomowane i sprawdzone rozwiązanie do wideokonferencji Cisco WebEx wdrożone przez inżynierów Atende pomaga osiągać lepsze wyniki biznesowe dzięki usprawnieniu komunikacji w firmie. Osoby w zespołach mogą współpracować kiedy chcą i gdzie chcą. Współpracownicy mogą poprawić jakość spotkań i zmniejszyć liczbę poczty e-mail dzięki bezpiecznej przestrzeni online do przechowywania, udostępniania oraz śledzenia działań i informacji związanych ze spotkaniem.

Pobierz
CASE STUDY: DOUBLETREE by HILTON

Kompleksowo wdrożyliśmy jednolitą komunikację (Unified Communications), która integruje wszystkie środki komunikacji w obiekcie – czat, telefonię oraz wideo rozmowy.

Otwórz

 

Chcesz wiedzieć więcej o naszych rozwiązaniach?

Skontaktuj się z ekspertem Atende!